Tyto webové stránky používají soubory cookie.
Internetový obchod TWIN.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
×
Eshop
×
 x 

0 ks

KARIÉRA

Zaměstnavatel:                   TWIN s.r.o. 
Místo pracoviště:                Zemědělská 571/9/, 321 00 Plzeň - Litice
Pracovní poměr:                 práce na plný úvazek
Smluvní vztah:                     pracovní smlouva
Vzdělání:                              středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:                                  perfektní český jazyk, angličtina výhodou
Benefity:                              prémie, první rok 2 dny dovolené navíc, po roce 5 dnů, zdravotní volno / sick day
Zařazení:                             administrativní pracovník, asistentka, administrativa
Pracovní doba:                   7:00 - 16:00 (11:00 - 12:00 pauza na oběd)
Ohodnocení:                      základní mzda 20 000 Kč + odměny až 5 000 Kč

Co říká TWIN s.r.o. o pozici
S heslem „máme kliku do každé ruky“ dodáváme kvalitní kování víc než třicet let. Sídlíme v Plzni - Liticích. V roce 2017 jsme spojili síly s DÉMOS HOLDING a.s., který je lídrem na trhu v dodávkách materiálů pro nábytek. Nabízíme přátelský kolektiv, který je pro nové kolegy oporou. Spokojenost obchodních partnerů je naším cílem.
Staňte se součástí našeho týmu na pozici: asistentka ředitele

Koho hledáme?
Hledáme komunikativní, svědomitou a zodpovědnou kolegyni nebo kolegu s organizačními schopnostmi, s vysokým pracovním nasazením a loajálností ke stabilní a perspektivní plzeňské firmě.

Popis pozice
- administrativní podpora ředitele, správa sekretariátu
zápisy z porad – evidence a správa úkolů z porad
evidence pošty
evidence a správa směrnic
organizace archivu
správa a obsluha jednací místnosti a kuchyňky, nákupy, spotřební materiál
evidence docházky, dovolené, pracovní neschopnost
příprava a korektura smluv
práce s firemní databází

- komunikace s úřady
evidence revizí a školení (elektro, řidiči, STK, VZV, smlouvy, pojištění, lékařské prohlídky …)
evidence BOZP a PO
evidence certifikace

- korespondence (telefonické i e-mailové) s klienty
obsluha telefonní ústředny
správa firemního e-mailu
práce s kalendáři (úkoly z porad)
zajištění interní komunikace – tvorba a rozesílání interního oběžníku
zajištění komunikace s klienty – tvorba a rozesílání newsletteru

- příprava podkladů pro účetní
evidence došlých faktur
evidence majetku

- celková podpora chodu kanceláře a firmy
výpomoc s organizací teambuildingových akcí
výpomoc s organizací akcí pro zákazníky
pomoc obchodním manažerům s operativními nabídkami
pomoc při správě webu

Co je pro danou pozici potřeba?
ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
trestní bezúhonnost
komunikativnost
pečlivost
týmovost, ale i schopnost plnit samostatně pracovní úkoly
perfektní práce s počítačem (textový dokument, tabulky, kalendář, plánování)

Co Vám můžeme nabídnout?
příjemné pracovní prostředí se vším, co k práci budete potřebovat
stabilní zaměstnání
práci na HPP
různorodou pracovní činnost
odpovídající finanční ohodnocení
fixní pracovní dobu s hodinovou pauzou na oběd

Výhodou bude, jestliže:
máte řidičský průkaz sk. B
budete mít svou práci částečně i jako koníček
není Vám cizí práce v menším kolektivu

Váš životopis s kontaktními údaji a fotografií zašlete na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

Kontaktujte nás

TWIN s.r.o.
IČ: 45357951, DIČ: CZ45357951

Zemědělská 571/9, 321 00 Plzeň - Litice
Česká republika

E-mail: twin@twin.cz
Tel.: +420 377 328 012-14

Registr solventních firem CZ


TOP

KATALOG 2020/21

KATALOG 2020/21

DEZINFEKCE NA KLIKY

DEZINFEKCE NA KLIKY